VENE
KEELE AINEKAVA PÕHIKOOLIS
Teema |
6.klass |
7.klass |
8.klass |
9.klass |
Mina ja teised. |
30 |
- |
- |
- |
Kodu ja lähiümbrus. |
30 |
- |
- |
- |
Kodukoht Eesti. |
15 |
- |
- |
- |
Igapäevaelu. Õppimine ja töö. |
20 |
- |
- |
- |
Vaba aeg. |
10 |
- |
- |
- |
Mina ja teised. |
- |
10 |
- |
- |
Kodu ja lähiümbrus |
- |
20 |
- |
- |
Kodukoht Eesti |
- |
25 |
- |
- |
Riigid ja nende kultuur |
- |
20 |
- |
- |
Igapäevaelu. |
- |
20 |
- |
- |
Vaba aeg |
- |
10 |
- |
- |
Mina ja teised |
- |
- |
15 |
- |
Kodu ja lähiümbrus |
- |
- |
15 |
- |
Kodukoht Eesti. |
- |
- |
20 |
- |
Riigid ja nende kultuur |
- |
- |
15 |
- |
Igapäevaelu. |
- |
- |
20 |
- |
Vaba aeg. |
- |
- |
20 |
- |
Mina ja teised |
- |
- |
- |
20 |
Kodu ja lähiümbrus. |
- |
- |
- |
20 |
Kodukoht Eesti. |
- |
- |
- |
15 |
Riigid ja nende kultuur. |
- |
- |
- |
15 |
Igapäevaelu. Õppimine ja töö. |
- |
- |
- |
15 |
Vaba aeg. |
- |
- |
- |
20 |
Kokku |
105 |
105 |
105 |
105 |
Õppesisu
ja õpitulemused 6.klassis
Mina
ja teised. Enese ja kaaslaste tutvustus; enesetunne, välimuse kirjeldus,
ühised tegevused.
Kodu
ja lähiümbrus. Pereliikmed ja sugulased, pereliikmete tegevusalad; kodu
asukoht.
Kodukoht
Eesti. Riik, pealinn, rahvused; aastaajad ja ilm.
Igapäevaelu.
Õppimine ja töö. Lihtsamad tegevused kodus ja koolis ning nendega
seonduvad esemed.
Vaba
aeg. Lemmiktegevused ja eelistused.
1)
õpilane saab aru igapäevastest väljenditest ja lühikestest lausetest;
2)
kasutab õpitud väljendeid ja lühilauseid oma vajaduste väljendamiseks ning oma
lähiümbruse (pere, kodu, kool) kirjeldamiseks;
3)
reageerib adekvaatselt lihtsatele küsimustele ja korraldustele;
4)
on omandanud esmased teadmised õpitava keele kultuuriruumist;
5)
rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
6)
seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma
saavutusi;
7)
töötab õpetaja juhendamisel iseseisvalt, paaris ja rühmas.
Õppesisu
ja õpitulemused 7.klassis
Mina
ja teised. Huvid ja võimed, iseloom; tervis; suhted sõpradega ja
lähikondsetega.
Kodu
ja lähiümbrus. Kodu ja koduümbrus, kodukoha tuntumad vaatamisväärsused; igapäevased
kodused tööd ja tegemised, perekondlikud sündmused ja tähtpäevad.
Kodukoht
Eesti. Eesti asukoht ja sümboolika, riigikord, tähtpäevad ja kultuuritavad,
vaatamisväärsused; elu linnas ja maal; ilmastiknähtused, loodus ja käitumine
looduses, looduskaitse.
Riigid
ja nende kultuur. Õpitavat keelt kõnelevate riikide sümboolika, tähtpäevad ja
kombed; mõned tuntumad sündmused ja saavutused ning nendega seotud nimed
ajaloo- ja kultuurivaldkonnast; õpitava keele kultuuriruumi kuuluvad riigid;
Eesti naaberriikide ja tuntumate maailmriikide nimed, rahvad ja keeled.
Igapäevaelu.
Õppimine ja töö. Koolitee; koolielu; tee küsimine ja juhatamine; hügieeni- ja
toitumisharjumused ning tervislik eluviis, suhtlemine teeninduses ja arsti
juures; ametid ja kutsevalik.
Vaba
aeg. Huvid, erinevad vaba aja veetmise viisid; meediavahendid; reklaam;
kultuuriline mitmekesisus.
1. Õpilane tuleb toime teda
puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena rääkiva
kõnelejaga;
2. saab õpitud temaatika piires
aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest;
3. mõistab õpitud temaatika
piirides olulist;
4. kirjutab lühikesi tekste
õpitud temaatika piires;
5. hangib infot erinevatest
võõrkeelsetest infoallikatest;
6. on omandanud esmased
teadmised õpitava keele maa kultuuriloost;
7. teadvustab eakohaselt
õpitava maa ja oma maa kultuuri erinevusi ning oskab neid arvestada;
8. töötab iseseisvalt, paaris
ja rühmas;
9. hindab õpetaja abiga oma
tugevaid ja nõrku külgi seatud eesmärkide järgi ning vajaduse korral kohandab
oma õpistrateegiaid.
Õppesisu
ja õpitulemused 8.klassis
Mina
ja teised. Huvid ja võimed, iseloom; tervis; suhted sõpradega ja
lähikondsetega.
Kodu
ja lähiümbrus. Kodu ja koduümbrus, kodukoha tuntumad vaatamisväärsused;
igapäevased kodused tööd ja tegemised, perekondlikud sündmused ja tähtpäevad.
Kodukoht
Eesti. Eesti asukoht ja sümboolika, riigikord, tähtpäevad ja kultuuritavad,
vaatamisväärsused; elu linnas ja maal; ilmastiknähtused, loodus ja käitumine
looduses, looduskaitse.
Riigid
ja nende kultuur. Õpitavat keelt kõnelevate riikide sümboolika, tähtpäevad ja
kombed; mõned tuntumad sündmused ja saavutused ning nendega seotud nimed
ajaloo- ja kultuurivaldkonnast; õpitava keele kultuuriruumi kuuluvad riigid;
Eesti naaberriikide ja tuntumate maailmriikide nimed, rahvad ja keeled.
Igapäevaelu.
Õppimine ja töö. Koolitee; koolielu; tee küsimine ja juhatamine; hügieeni- ja
toitumisharjumused ning tervislik eluviis, suhtlemine teeninduses ja arsti juures;
ametid ja kutsevalik.
Vaba
aeg. Huvid, erinevad vaba aja veetmise viisid; meediavahendid; reklaam;
kultuuriline mitmekesisus.
Õpilane
tuleb toime teda puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt
emakeelena rääkiva kõnelejaga;
1. saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli
kasutatavatest väljenditest;
2. mõistab õpitud temaatika piirides olulist;
3. kirjutab lühikesi tekste õpitud temaatika piires;
4. hangib infot erinevatest võõrkeelsetest infoallikatest;
5. on omandanud esmased teadmised õpitava keele maa kultuuriloost;
6. teadvustab eakohaselt õpitava maa ja oma maa kultuuri erinevusi
ning oskab neid arvestada;
7. töötab iseseisvalt, paaris ja rühmas;
8. hindab õpetaja abiga oma tugevaid ja nõrku külgi seatud
eesmärkide järgi ning vajaduse korral kohandab oma õpistrateegiaid.
Õppesisu
ja õpitulemused 9.klassis
Mina
ja teised. Huvid ja võimed, iseloom; tervis; suhted sõpradega ja
lähikondsetega.
Kodu
ja lähiümbrus. Kodu ja koduümbrus, kodukoha tuntumad vaatamisväärsused;
igapäevased kodused tööd ja tegemised, perekondlikud sündmused ja tähtpäevad.
Kodukoht
Eesti. Eesti asukoht ja sümboolika, riigikord, tähtpäevad ja kultuuritavad,
vaatamisväärsused; elu linnas ja maal; ilmastikunähtused, loodus ja käitumine
looduses, looduskaitse.
Riigid
ja nende kultuur. Õpitavat keelt kõnelevate riikide sümboolika, tähtpäevad ja
kombed; mõned tuntumad sündmused ja saavutused ning nendega seotud nimed
ajaloo- ja kultuurivaldkonnast; õpitava keele kultuuriruumi kuuluvad riigid;
Eesti naaberriikide ja tuntumate maailmariikide nimed, rahvad ja keeled.
Igapäevaelu.
Õppimine ja töö. Koolitee; koolielu; tee küsimine ja juhatamine; hügieeni- ja
toitumisharjumused ning tervislik eluviis, suhtlemine teeninduses ja arsti
juures; ametid
Vaba
aeg. Huvid, erinevad vaba aja veetmise viisid; meediavahendid; reklaam;
kultuuriline mitmekesisus.
1. õpilane tuleb toime teda puudutavates igapäevastes
suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena rääkiva kõnelejaga;
2. saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli
kasutatavatest väljenditest;
3. mõistab õpitud temaatika piires olulist;
4. kirjutab lühikesi tekste õpitud temaatika piires;
5. hangib infot erinevatest võõrkeelsetest infoallikatest;
6. on omandanud esmased teadmised õpitava keele maa kultuuriloost;
7. teadvustab eakohaselt õpitava maa ja oma maa kultuuri erinevusi
ning oskab neid arvestada;
8. töötab iseseisvalt, paaris ja rühmas;
9. hindab õpetaja abiga oma tugevaid ja nõrku külgi seatud
eesmärkide järgi ning vajaduse korral kohandab oma õpistrateegiaid.ja
kutsevalik.